Üyelik
Prowellness.com.tr’ye nasıl üye olabilirim?
Prowellness.com.tr’ye üye olmak için ana sayfamızdan sağ üst köşede ‘ÜYE OL’ seçeneğini tıklayarak açılan sayfadaki ilgili alanları doldurup sayfanın altında yer alan ‘üye ol’ butonuna basmanız yeterlidir.
Üyelik ücretli mi?
Prowellness üyesi olmak tamamiyle ücretsizdir.
Üyelik şifremi unuttum? Ne yapmalıyım?
Ana sayfamızda bulunan “Üye Girişi” bölümünden “Şifremi Unuttum” linkine tıklayarak, üyeliğinizi oluştururken tanımladığınız e-posta adresinize yeni şifre gönderilmesini sağlayabilirsiniz.
Şifremi nasıl değiştirebilirim?
Şifrenizi değiştirmek için “Hesabım” bölümündeki “Şifremi Değiştir” sekmesini kullanarak yeni şifre oluşturabilirsiniz.
Sitenizden alışveriş yapmak güvenli mi?
Kişisel bilgilerinizin güvenliği bizim için önemlidir. Prowellness, verilerinizin güvenliğini sağlamak için elinden gelen her türlü önlemi almaktadır. Kredi kartı bilgileriniz Prowellness tarafından saklanmaz.
Satılan ürünler orjinal mi?
Prowellness.com aracılığıyla satılan tüm ürünler orjinaldir.
Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?
Prowellness.com üzerinden alışverişlerinizi kredi kartlarınizin yanı sıra havale ile de yapabilirsiniz.
Kredi kartına taksit yapılıyor mu?
Prowellness.com üzerinden yapılan alışverişlerde World kredi kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır.
Siparişim ne zaman teslim edilecektir?
Siparişinizin size teslim edileceği tarihi ‘Hesabım’ bölümünden ‘Siparişlerim’ segmesinden takip edebilirsiniz. Siparişi verdiğiniz saat öğlen 14:00’ü geçmemişse o gün içerisinde siparişiniz kargoya verilecektir. Eğer saat 14:00’ı geçtiyse o günü takip eden iş günü siparişiniz kargolanacaktır.
Sipariş adresimde bana ulaşılamazsa başkasına teslimat yapılabilir mi?
Tüm gönderiler adrese ve ilgili şahısa teslim edilir. Kargo şubesinden mal/ürün teslimatı yapılamaz. Alıcının adreste olmaması durumunda bir yakınına kimlik bilgilerinin kontrolünden sonra teslimat yapılabilir.
Bulunduğumuz yerde kargo şirketi yok siparişimi nasıl teslim alacağım?
Türkiye’nin tüm noktalarına ürün teslimatı yapabilmektedir. Eğer bulunduğunuz yerde kargo acentesi mevcut değil ise Mobil Bölgelerden belirli günlerinde size ürün teslimi yapılır.
Yurt dışına teslimat yapıyor musunuz?
Sadece Türkiye sınırları içerisindee belirtilen adreslere teslimat yapılmaktadır.
Sepetime ürün ekleyemiyorum ne yapmam gerekiyor?
Öncelikle kullanmış olduğunuz tarayıcıdan farklı bir tarayıcı deneyebilirsiniz.(Google Chrome, Mozilla v.b. herhangi birini tercih edebilirsiniz)Durumun devam etmesi halinde internet geçmişinizi temizlemenizi ve yeniden denemenizi öneririz. Hatanın devam etmesi durumunda bizlere iletişim bölümünden ulaşabilirsiniz.